A la venda la nostra nova gamma de productes per a mascotes de caràcter solidari pel Dia Mundial dels Animals

La Fundació del Levante UD, aprofitant la celebració durant aquest dilluns 4 d'octubre del Dia Mundial dels Animals, llança una línia de tres productes per a mascotes i d'edició limitada que estan ja a la venda a les botigues oficials del Levante UD i de manera en línia. A més, tornarà a ser una acció solidària ja que el 15% dels beneficis obtinguts es destina a la Fundació Acavall, que es dedica al desenvolupament de programes de Teràpia, Educació i Oci assistits amb animals a València. La resta, com sempre, es destinarà als projectes socials de la Fundació.

Els productes que es posen a la venda són els següents:

-Llit Bressol Mascota Granota (63 x 51 x 21 cm - 29,95 €).

-Collaret Mascota Granota (T. Xicoteta 28-45 x 1,5 cm - 5,95 €)

-Collaret Mascota Granota (T. Gran 33-50 x 2 cm - 5,95 €)

-Corretja/ramal Mascota Granota (100 x 2 cm - 9,95 €)

Aprofitant aquest llançament, el Levante UD i la seua Fundació sortegen una samarreta entre tots els aficionats que pugen una foto de les seues mascotes amb els nous productes a xarxes socials, etiquetant a @LUDFundacion en Twitter i ‘ludfundacion’ en Instagram i utilitzant l'etiqueta #MascotaGranota. Tenen de termini fins al 2 de novembre per a participar.

La Fundació i 'Orriols Convive' visibilitzen la seua col·laboració amb una foto d'equip en el Ciutat

La Fundació del Levante UD i l'associació ‘Orriols Convive' han fet un altre pas en la seua col·laboració existent des de fa dos anys i en la qual des del club granota es dona suport als projectes solidaris destinats als nostres veïns més necessitats del barri, sobretot en l'aspecte soci-esportiu.Pese a l'obstacle que va suposar la pandèmia en aquest vincle,...