El Levante UD, la Fundació i Timpers tornen a aliar-se per a llançar les sabatilles oficials de l'uniforme de passeig del primer equip

El Levante UD i la seua Fundació i l'empresa alacantina Timpers l'han tornat a fer. En aquesta ocasió, s'han retrobat en els seus camins per a fer un altre pas de gegant que consolida l'aliança formada entre aquests dos referents valencians de la inclusió. En aquest cas, han dissenyat un nou i exclusiu model de sabatilles, que ja forma part de l'uniforme oficial de passeig de la primera plantilla del club levantinista. De fet, l'equip granota ja les ha lluïdes en el seu desplaçament a Valladolid per a enfrontar-se al conjunt val·lisoletà en l'Estadi José Zorrilla.

Timpers -secundada per l'acceleradora de startups Lanzadera, pertanyent al hub d'emprenedoria Marina d'Empreses que impulsa Juan Roig- és pionera en inclusió en el sector del calçat. Continuant en la seua línia de crear sabatilles per a tots, però dissenyades exclusivament per persones amb discapacitat, ha tancat el seu segon model de sabatilles per al Levante UD i la seua Fundació, institucions referents a donar suport a projectes socials, especialment, aquells en els quals les persones amb discapacitat es veuen implicades.

Les sabatilles estan dissenyades al 100% per persones amb diferents capacitats i estan fabricades íntegrament amb materials reciclats.

VICENTE FURIÓ, PRESIDENT DE LA FUNDACIÓ DEL LEVANTE UD

El president de la Fundació del Levante UD, Vicente Furió, reconeix que aquesta aliança entaulada ja la temporada passada al costat de Timpers ha sigut un dels encerts més grans de la Fundació en els últims temps: “Després de la primera i positiva experiència viscuda, ràpidament ens vam adonar que aquest camí era l'adequat per a continuar potenciant els nostres valors, de la mà de Timpers, empresa valenciana que comparteix plenament la filosofia de la nostra Fundació”.

Furió celebra que les noves Timpers es convertisquen en el calçat oficial de l'equipament de passeig del primer equipe granota. “És una altra prova de la solidesa d'aquesta acció, que l'equip professional aposte clarament per aquest producte i això sens dubte contribuirà a promocionar-lo en tota Espanya. Des de la Fundació done les gràcies al Levante UD i als futbolistes i tècnics per acollir amb tanta il·lusió aquest llançament”, indica el president del Patronat. “També donar les gràcies a Lanzadera i a Juan Roig pel seu suport, en particular a aquesta proposta de caràcter solidari i en general per recolzar sempre als emprenedors valencians com Timpers”.

ROBERTO MOHEDANO, CO-FUNDADOR I CEO DE TIMPERS

“Per a Timpers és un plaer poder continuar treballant amb una entitat tan socialment compromesa com la Fundació Levante UD. Aquesta col·laboració fa que sumem forces de nou per a continuar transmetent el missatge que importen més les capacitats que un té, que les discapacitats”.

UN DISSENY INCLUSIU I TOTALMENT GRANOTA

El nou model, exclusiu per al Levante UD, ha sigut dissenyat en col·laboració amb la Fundació Cent Anys del Levante UD. Destaca entre les seues qualitats la seua vocació inclusiva, figurant en les sabatilles els textos “Timpers” i “Levante UD” en braille i estant compostes per diferents materials i textures en una clara picada d'ullet cap a les persones amb discapacitat visual. A més, el disseny, amb marcats tints granotes i constants referències en favor de la diversitat, està realitzat per persones amb discapacitat, alguna cosa que és senyal d'identitat de la marca alacantina de calçat.

L'embalatge també ha sigut pensat des de la inclusió i l'accessibilitat. En ell s'inclou una emotiva carta d'agraïments, escrita en text i en Braille, a més d'una lamina d'edició limitada d'un integrant de les disciplines d'Esport Adaptat per les quals aposta el Levante UD, que cobra més valor si cap en vincular-se amb la frase “no és necessari obrir els ulls per a poder veure amb claredat” i que “importen més les nostres capacitats que les nostres discapacitats”. A més, igual que amb les sabatilles, tant en el disseny de la tipografia com en l'embolcall, el missatge de totes dues entitats gira entorn de la importància de la diversitat en la societat, posant-lo de manifest a través de multitud de colors i formes.

La línia gràfica amb la qual s'ha llançat aquesta sabatilla, per a la qual Timpers i la Fundació del Levante UD s'han unit per segona vegada, ha sigut creada per la pròpia Fundació del Levante UD. En ell, poden veure's interactuar, al voltant d'un prototip gegant d'aquest exclusiu model, a diversos esportistes de les diferents seccions d'esport adaptat per a persones amb discapacitat en les quals participa el club, al costat de Roberto, Aitor, Diego i Héctor, integrants de Timpers. Amb ell, es vol enviar el missatge de la normalització de la discapacitat i que, realment, el que importen són les persones i les seues capacitats, d'ací, la mostra de diversitat.

SOBRE TIMPERS I MARINA D'EMPRESES

Timpers és una startup nascuda a Alacant en 2018, que comercialitza sabatilles casual dissenyades a través del tacte per persones cegues, per a tothom. L'empresa es basa en la inclusió i està reconeguda com a Centre Especial d'Ocupació, ja que el 100% de les persones que componen Timpers, té algun tipus de discapacitat. Els seus dissenys es fabriquen a Alacant i part dels mateixos es realitzen amb materials reciclats.

Des de maig de 2019 està sent secundada per la incubadora i acceleradora de startups Lanzadera, que forma part, juntament amb EDEM Escola d'Empresaris i la societat d'inversió Angels, del pol d'emprenedoria Marina d'Empreses. Es tracta d'una iniciativa de Juan Roig situada en la Marina de València que té la missió de formar, assessorar i finançar als emprenedors de hui i del futur i que constitueix una aposta per la creació de riquesa, l'ocupació i el foment de la cultura de l'emprenedoria.

La Fundació i Xàbia organitzen ‘Coneix-nos!’, una jornada de convivència i promoció de l'esport adaptat

La Fundació del Levante UD i la regidoria d'Esports de Xàbia han organitzat per a aquest dissabte 17 de juliol, des de les 19.00 hores, la jornada de portes obertes sobre esport adaptat ‘Coneix-nos!’ i que es durà a terme al Camp d’Esports Municipal. La mateixa servirà per a gaudir i donar a conéixer l'esport adaptat i la seua força...

La Fundació participa en la jornada 'El Paper de les Fundacions Corporatives i la Sostenibilitat' a Dénia

La Fundació del Levante UD, a través del seu director d'Àrea Social Vicente Herrero, va participar aquest dijous 15 de juliol en la jornada 'El Paper de les Funcions Corporatives i la Sostenibilitat' amb la ponència 'Futbol i Compromís Social'. L'acte es va celebrar a Dénia, organitzat pel Club d'Empreses Responsables i Sostenibles de la Comunitat Valenciana (CE/R+S) i Baleària...