Enfrío i la Fundació del Levante UD renoven la seua aliança i l'empresa valenciana serà patrocinadora oficial

La Fundació del Levante UD i Enfrío han escenificat aquest dimarts 14 de setembre la signatura de l'acord de patrocini de l'empresa valenciana per a la present temporada. D'aquesta manera, aquesta societat amb més de 40 anys d'experiència dedicada a aportar solucions de refrigeració i climatització als seus clients amb el mínim impacte ambiental continuarà donant suport als projectes socials granotes. El seu logo apareixerà en la samarreta i en la dessuadora oficials d'entrenament dels futbolistes de l'Escola per a persones amb diversitat funcional blaugrana.

Antonio Gutiérrez, director general de Enfrío, i Juan Miguel Gutiérrez, director de màrqueting, han sigut els representants de Enfrío en l'acte oficial, complimentats per Vicente Furió, president de la Fundació del Levante UD.

Refrede i la Fundació del Levante UD renoven aquesta aliança sostinguda en els valors i conviccions estratègiques que tots dos comparteixen, entre ells la seua nissaga en la societat valenciana, l'ocupació en les causes socials i, en aquest cas concretament, la cura de l'entorn i del medi ambient.

La Fundació i 'Orriols Convive' visibilitzen la seua col·laboració amb una foto d'equip en el Ciutat

La Fundació del Levante UD i l'associació ‘Orriols Convive' han fet un altre pas en la seua col·laboració existent des de fa dos anys i en la qual des del club granota es dona suport als projectes solidaris destinats als nostres veïns més necessitats del barri, sobretot en l'aspecte soci-esportiu.Pese a l'obstacle que va suposar la pandèmia en aquest vincle,...