Timpers i la Fundació renoven la seua aliança i l'empresa alacantina es converteix en patrocinador oficial

La Fundació del Levante UD i Timpers han escenificat la signatura de l'acord per la qual l'empresa alacantina es converteix en patrocinador oficial granota. El logo de Timpers apareixerà en els pantalons d'entrenament dels futbolistes de l'Escola per a persones amb diversitat funcional llevantinista.

Després de dos exercicis com a col·laborador, en els quals Timpers va realitzar dos models exclusius per a la Fundació del Levante UD, amb els quals van vestir a tots els esportistes de l'escola per a persones amb Discapacitat i fins i tot als jugadors del primer equip, en l'Uniforme de Passeig, els alacantins passen a ser patrocinadors oficials.

Roberto Mohedano, CEO de Timpers, i Vicente Furió, president de la Fundació del Levante UD, van ser els protagonistes de l'acte oficial.

Vicente Furió va declarar: "aquest acord suposa un sentiment d'alegria, a més de continuar treballant amb una empresa amb un alt contingut social, solidària i que comparteix el perfil i els valors de la Fundació.” Per part seua, Roberto Mohedano va declarar: "per a nosaltres és un orgull enorme i una manera de confirmar el que portem fent durant dos anys. És una manera de continuar apostant per l'esport adaptat i posar el nostre granet d'arena perquè l'esport valencià continue creixent. Estic segur que continuarem fent coses molt grans.” L'acord de patrocini comprén l'actual exercici 2021/2022.

Sobre Timpers

Timpers va nàixer com startup en 2018, dedicant-se a la comercialització de sabatilles casual dissenyades a través del tacte per persones cegues per a tothom. L'empresa es basa en la inclusió i està reconeguda com a Centre Especial d'Ocupació, ja que el 100% de les persones que componen Timpers té algun tipus de discapacitat.

Des de 2019, està sent secundada per Lanzadera, la incubadora i acceleradora de startups iniciativa de Juan Roig, que forma part, juntament amb EDEM Escola d'Empresaris i la societat d'inversió Angels, del pol d'emprenedoria Marina d'Empreses.

La Fundació i 'Orriols Convive' visibilitzen la seua col·laboració amb una foto d'equip en el Ciutat

La Fundació del Levante UD i l'associació ‘Orriols Convive' han fet un altre pas en la seua col·laboració existent des de fa dos anys i en la qual des del club granota es dona suport als projectes solidaris destinats als nostres veïns més necessitats del barri, sobretot en l'aspecte soci-esportiu.Pese a l'obstacle que va suposar la pandèmia en aquest vincle,...