Torna el gran clàssic: el Levante UD competirà al Campionat Nacional de F-7 Inclusiu

El Levante UD EDI afronta la primera gran cita de la temporada 2021-22, tot un clàssic, el Campionat Nacional de Futbol-7 Inclusiu que per desena edició es disputa a Albacete. El conjunt granota, un dels fixos en aquesta competició, tornarà a estar ben representat amb tres equips i, una vegada més, un d'ells conformat íntegrament per xiques (Levante UD C).

Tant l'organització del torneig com de la Fundació del Levante UD es presenten a aquesta cita implementant totes les garanties sanitàries que requereix el moment actual.

Cada equip estarà conformat per 11 futbolistes per a un total de 33. Participaran 24 jugadors i jugadores de l'Escola per a Persones amb Diversitat Funcional de la Fundació del Levante UD, acompanyats per jugadors inclusius.

Els horaris de les trobades són els següents:

LEVANTE UD A

-Dijous 23, 18.15 hores: Asproroda-Levante UD A

-Divendres 24, 10.15 hores: Levante UD A-Plena Murcia

-Divendres 24, 17.00 hores: Levante UD A-Sant Ginés B.

-Dissabte 25, 10.15 hores (tercer i quart lloc) i 16.30 hores (final).

LEVANTE UD B

-Dijous 23, 19.30 hores: Levante UD B-María Auxiliadora Rogelio B

-Divendres 24, 11.30 hores: Fundació Granada B-Levante UD B

-Dissabte 25, 09.00 hores: Apanas-Levante UD B